ورزش جذاب فوتبال

ساخت وبلاگ

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

این موقعیت آزاد به این بازیکنان متحرک ، خلاق و تکنیکی ، که همچنین دارای استعداد چشم نوازی برای گل و همچنین دید خوب ، شتاب و مهارت در توپ هستند ، اجازه می دهد تا به راحتی از جلو جلو بروند و دریبل بزنند ، از بین بروند نشانگرهای آنها و توپ را برمی دارند ، با هم تیمی ها ارتباط برقرار می کنند و گل های زیادی را خودشان به ثمر می رسانند و همچنین به آنها کمک می کنند. برخلاف یک بازی ساز شماره ده خالص ، با این وجود ، مهاجم 9 و نیم / حامی معمولاً همانطور که یک هافبک تهاجمی بازی می کند ، در بازی های ساختمانی شرکت نمی کند. نقش آنها در درجه اول نقش یک کمک دهنده است ، که می تواند یک دو نفره بازی کند و همچنین توپ را برای هم تیمی های تهاجمی بیشتر نگه دارد و از کار بیاندازد. از آنجایی که مهاجم پشتیبانی در ابتدا از هافبک های تهاجمی نقش آفرینی آزاد و سازگار شدن با موقعیت پیشرفته تر در ترکیب های سخت گیرانه 4–4–2 دهه 1990 استفاده می شود ، در این بازی ها اغلب با یک مهاجم خارج و خارج از استعداد فیزیکی همراه می شوند ، سهم دفاعی آنها نیز معمولاً بیشتر از یک بازی ساز شماره 10 خالص است.

در ایتالیا ، این نقش به عنوان "rifinitore" یا "seconda punta" شناخته می شود، در حالی که در برزیل ، به عنوان "segundo atacante" یا "ponta-de-lança" شناخته می شود.
نه دروغ

تفاوت در عمق دروغ گفتن به جلو ، که بیشتر به عنوان "9 کاذب" شناخته می شود همچنین دارای برخی از شباهت ها با نقش هافبک تهاجمی است ، هرچند به نظر می رسد بازیکن کاذب 9 به عنوان یک هافبک میانی به جای یک هافبک تهاجمی بازی می کند. False-9 اغلب یک بازیکن سریع ، زیرک ، کم فروغ ، خلاق و فنی است ، دارای دید خوب ، حرکت ، موقعیت و توانایی پاس دادن و همچنین تمایل به گلزنی است. 9-کاذب ، که ظاهراً به عنوان یک مهاجم تنها بازی می کند ، در نقش شماره 10 خط میانی زمین قرار می گیرد و مدافعان را با خود جلب می کند و فضایی را برای سایر هم تیمی ها برای انجام حملات ایجاد می کند. این اجازه می دهد تا فضای false-9 با توپ دریبل بزند و به گل برسد ، یا بازیکنان دیگری را که با پاس گل در فضایی که ایجاد کرده اند بدوند. نمونه های 9-false عبارتند از: لیونل مسی زیر نظر پپ گواردیولا ، تیتو ویلانووا و جراردو مارتینو در بارسلونا ، سسک فابرگاس با اسپانیا زیر نظر ویسنته دل بوسکه ، فرانچسکو توتی در رم زیر نظر لوسیانو اسپالتی و رودی گارسیا و روبرتو فیرمینو زیر نظر یورگن کلوپ. این وضعیت بیشتر در یک سازند 4-6-0 بدل می شود که در یک سازند 4-3-3 یا 4-2-3-3 قرار دارد.  در اصطلاحات اصطلاحات فوتبال ایتالیا ، این نقش به عنوان "centravanti di manovra" (که به معنای واقعی کلمه به "مانور فوروارد مانور" ترجمه می شود) شناخته می شود.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 115 تاريخ : پنجشنبه 28 اسفند 1399 ساعت: 23:52

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

یک ضربه پنالتی اعلام می شود هرگاه یکی از تخلفات زیر توسط یک بازیکن در محوطه جریمه خود بازیکن در زمان بازی توپ انجام شود (توجه داشته باشید که توپ باید در زمان حمله بازی کند ، اما نیازی به این نیست که در آن زمان در محوطه جریمه باشد).

    هندبال (به استثنای جرایم دستکاری شده توسط دروازه بان)

    هر یک از تخلفات زیر علیه حریف ، اگر به روشی انجام شود که داور بی احتیاطی ، بی احتیاطی یا استفاده از زور بیش از حد می داند:
        اتهامات
        می پرد در
        لگد زدن یا تلاش برای لگد زدن
        هل می دهد
        اعتصاب یا تلاش برای اعتصاب (از جمله سر به لب)
        تکل ها یا چالش ها
        سفر یا تلاش برای سفر
    در دست گرفتن حریف
    جلوگیری از تماس حریف با تماس
    گاز گرفتن یا تف به کسی
    پرتاب یک شی به سمت توپ ، یک حریف یا یک مقام مسابقه ، یا تماس با توپ با یک چیز نگه داشته شده
    هرگونه تخلف فیزیکی علیه هم تیمی ، بازیکن تعویضی ، بازیکن تعویضی یا اخراج شده ، مقام تیم یا یک بازی
    بازیکنی که برای ورود مجدد به زمین مسابقه ، بازیکن تعویضی ، بازیکن تعویضی ، بازیکن اخراج شده یا مسئول تیم بدون اجازه داور وارد زمین بازی شود و در بازی تداخل ایجاد کند.
    بازیکنی که برای ورود مجدد به زمین بازی نیاز به اجازه داور ، بازیکن تعویضی ، بازیکن تعویضی ، بازیکن اخراج یا مقام تیم دارد بدون اجازه داور در زمین بازی است در حالی که تیم آن شخص گل می زند.
    یک بازیکن به طور موقت از زمین بازی خارج می شود ، بازیکن تعویضی ، بازیکن تعویض شده ، بازیکن اعزامی یا مسئول تیم یک شی را به زمین بازی می اندازد یا لگد می زند ، و این شی در بازی ، یک حریف یا یک مقام بازی تداخل می کند.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 172 تاريخ : چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت: 21:43

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

1870 - تمام دست زدن به توپ ممنوع است (قبلا بازیکنان مجاز به گرفتن توپ بودند). تیم ها در نیمه وقت به پایان می رسند ، اما فقط در صورت عدم گلزنی در نیمه اول.
1871 - معرفی موقعیت خاص دروازه بان ، که اجازه دارد توپ را "برای محافظت از دروازه خود" اداره کند.
1872 - ضربه آزاد غیرمستقیم به عنوان مجازات یک هندبال معرفی شد ، اولین ذکر شده در مورد مجازات برای نقض قوانین. ضربه کرنر معرفی می شود. تیم ها پس از گل هایی که در نیمه دوم به ثمر رسیده اند تغییر نمی کنند.
1873 - ارسال به تیمی اعطا می شود که توپ را لمس کرده است (قبلاً این بازیکن به اولین بازیکنی که از هر دو تیم توپ را لمس می کرد پس از خارج شدن از بازی داده شد) داده شد. دروازه بان ممکن است "حمل نکند" " توپ.
1874 - ضربه آزاد غیرمستقیم که قبلاً فقط برای مجازات هندبال استفاده می شد ، برای پوشش دادن بازی های ناپاک و آفساید گسترش یافت. اولین مراجعه به یک مقام مسابقه ("داور"). پیش از این معمولاً از کاپیتان تیم انتظار می رفت که قوانین را اجرا کنند.
1875 - ممکن است یک گل مستقیماً از روی ضربه کرنر یا از روی ضربه به ثمر نرسد. تغییر تیم فقط در نیمه وقت پایان می یابد. هدف ممکن است دارای تیرآهن یا نوار باشد.
1877 - پرتاب ممکن است به هر جهتی انجام شود (قبلاً باید در گوشه های راست خط لمسی قرار می گرفت ، مانند امروز در اتحادیه راگبی). در نتیجه این تغییر ، باشگاه های فوتبال شفیلد انجمن موافقت کرد که "قوانین شفیلد" متمایز خود را کنار بگذارد و قوانین FA را تصویب کند.
1878 - یک بازیکن می تواند از روی یک ضربه آفساید باشد.
1881 - داور معرفی می شود تا اختلافات بین داوران را تعیین کند. احتیاط (برای "رفتار غیر جنسی") و اعزام (برای رفتار خشن) برای اولین بار در قوانین ظاهر می شود.
1883 - کنفرانس بین المللی فوتبال ، که در اتحادیه های فوتبال انگلیس ، اسکاتلند ، ایرلند و ولز در دسامبر 1882 برگزار شد ، منجر به یکسان سازی قوانین در سرتاسر کشورها شد که در سال بعد چندین تغییر در قوانین FA ایجاد کرد. پرتاب در نهایت به شکل مدرن خود می رسد ، بازیکنان باید توپ را از بالای سر با دو دست پرتاب کنند. یک بازیکن نمی تواند از روی ضربه کرنر آفساید باشد. دروازه بان هنگام نگه داشتن توپ ممکن است تا دو مرحله طول بکشد. هدف باید دارای تیرآهن باشد (گزینه استفاده از نوار حذف شده است). شروع باید به جلو باشد. خط لمسی معرفی شده است (قبلاً مرز زمین بازی با پرچم مشخص شده بود).

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 111 تاريخ : يکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت: 21:12

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

برخی از کارشناسان تصور می کنند قبل از ویانی ، اتاویو باربییری نقش گسترده ای را در دوران مدیریت خود به عنوان سرمربی جنوا به فوتبال ایتالیا وارد کرده است. وی مانند ویانی تحت تأثیر verrou راپان قرار گرفت و چندین تغییر در سیستم WM انگلیسی یا "sistema" ایجاد کرد که منجر به توصیف سیستم وی به عنوان mezzosistema شد. سیستم او از یک خط عقب برای انسان استفاده می کرد ، با سه مدافع نشانه گذاری یک بازیکن و یک مدافع کناری که به عنوان terzino volante (یا واگنت توصیف شد ، همانطور که در آن زمان توسط فوتبالیست سابق و روزنامه نگار Gazzetta dello Sport رنزو د وچی ذکر شد) ؛ موقعیت اخیر اساساً لیبرو بود که بعداً توسط ویانی در سیستم ویانما و روکو در سیستم کاتناچیو مورد استفاده قرار گرفت.

اگرچه ممکن است از رفتگرها حرکات ضدحمله انجام شود و به همین دلیل نسبت به مدافعان میانی معمول به کنترل توپ و توانایی پاس بهتری نیاز دارد ، اما استعدادهای آنها اغلب در حوزه دفاعی محدود می شود. به عنوان مثال ، سیستم بازی کاتناچیو ، که در دهه 1960 در فوتبال ایتالیا استفاده می شد ، اغلب از یک رفتگر عمدتاً دفاعی استفاده می کرد که عمدتا در اطراف خط عقب "پرسه می زد". طبق گفته شیانچی ، ایوانو بلاسون اولین لیبرو واقعی در ایتالیا در نظر گرفته می شود ، که - تحت مربیگری آلفردو فونی با اینتر و پس از آن نئو روکو با پادوا - به عنوان آخرین مرد تیم خود ، در عمق خط دفاعی قرار می گیرد و پاکسازی توپ ها دور از محوطه جریمه. متعاقباً آرماندو پیچی نیز یکی از نمایندگان برجسته ترین نوع سنتی این نقش در فیلم Grande Inter ساخته هلنیو هررا در دهه 1960 بود.

لیبروی مدرن تر از ویژگی های دفاعی لیبرو معمولی برخوردار است در حالی که می تواند حریف را در حملات ضد حمله با حمل یا بازی توپ از پشت به نمایش بگذارد. برخی از رفتگران به سمت خط میانی حرکت می کنند و توپ را در زمین توزیع می کنند ، در حالی که دیگران پاس ها را رهگیری می کنند و توپ را از حریف خارج می کنند و نیازی به پرتاب تکل ندارند. اگر رفتگر برای توزیع توپ به سمت زمین حرکت کند ، باید سریع بهبود یابد و به موقعیت خود بازگردد. در فوتبال مدرن ، استفاده از آن تقریباً محدود شده است ، زیرا تعداد کمی از باشگاهها در بزرگترین لیگها از موقعیت استفاده می کنند.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 124 تاريخ : شنبه 23 اسفند 1399 ساعت: 15:52

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

دروازه بان اکوادوری ، مارسلو الیزاجر که یک پنالتی از کارلوس توز را در یک مسابقه بین اکوادور و آرژانتین ذخیره کرد ، نشان داد که او برخی از ضربات پنالتی را از سوی توز بررسی کرده و گمان می برد که قصد دارد به سمت چپ دروازه بان شوت بزند. دو نمونه دیگر در طول جام جهانی فیفا 2006 رخ داده است:

    دروازه بان تیم ملی پرتغال ، ریکاردو در یک چهارم نهایی مقابل انگلیس ، جایی که سه پنالتی از چهار پنالتی را دفع کرد.
    دیدار یک چهارم نهایی آرژانتین و آلمان نیز به ضربات پنالتی منجر شد و دروازه بان آلمانی ، جنس لمان ، در حالی که به کاغذی نگاه داشت که در جورابش نگه داشته می شد ، قبل از اینکه هر بازیکن آرژانتینی برای ضربه پنالتی به جلو بیاید ، دیده شد. فرض بر این است که اطلاعات مربوط به "عادات" هر ضربه گیر روی این مقاله نوشته شده است. لیمان دو پنالتی از چهار پنالتی گرفته شده را دفع کرد و نزدیک بود که یک سوم را نیز مهار کند.

این رویکرد ممکن است همیشه موفقیت آمیز نباشد. بازیکن ممکن است پس از دیدن دانش دروازه بان از ضربات خود ، عمدا از نقطه مورد علاقه خود تغییر مکان دهد. اکثر اوقات ، به خصوص در فوتبال آماتور ، دروازه بان اغلب مجبور به حدس زدن است. تحقیقات نظری بازی نشان می دهد که هم پنالتی و هم دروازه بان باید استراتژی های خود را به روش های دقیق تصادفی کنند تا از استفاده حریف از قابلیت پیش بینی آنها جلوگیری کند.
حواس پرتی
دروازه بان همچنین ممکن است سعی کند حواس پنالتی را منحرف کند ، زیرا انتظار موفقیت پنالتی است ، بنابراین فشار بیشتری به پنالتی وارد می کند و آنها را در معرض خطرات قرار می دهد. به عنوان مثال ، در فینال لیگ قهرمانان یوفا در سال 2008 بین منچستر یونایتد و چلسی ، ادوین ون در سار ، دروازه بان یونایتد به سمت چپ خود اشاره کرد که نیکولاس آنلکا پا به میدان گذاشت تا ضربه پنالتی را شوت بزند. این به این دلیل بود که تمام پنالتی های چلسی به سمت چپ رفت. شوت آنلکا در عوض به سمت راست ون در سار رفت که ضربه او دفع شد. دروازه بان لیورپول ، بروس گروبلار ، از روشی برای جلب توجه بازیکنان به نام ترفند "پاهای اسپاگتی" استفاده کرد تا به باشگاه خود در شکست دادن رم برای قهرمانی در جام اروپا 1984 کمک کند. این تاکتیک در فینال لیگ قهرمانان یوفا 2005 ، لیورپول ، جرزی دودک ، دروازه بان لیورپول تقلید شد و به تیمش کمک کرد میلان را شکست دهد.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 136 تاريخ : چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت: 21:44

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

نسخه نهایی قوانین FA به طور رسمی در دسامبر 1863 تصویب و منتشر شد. برخی از تفاوتهای قابل توجه با بازی مدرن در زیر ذکر شده است:

    میله ای وجود نداشت. گلها را می توان در هر ارتفاعی به ثمر رساند (مثل امروز در فوتبال قوانین استرالیا).
    در حالی که اکثر اشکال هندلینگ ممنوع بود ، بازیکنان مجاز به گرفتن توپ بودند (به شرطی که با آن بدوند یا آن را پرتاب نکنند). یک ضربه عادلانه با یک ضربه آزاد (یک ویژگی که امروزه به اشکال مختلف در فوتبال قوانین استرالیا ، اتحادیه راگبی و فوتبال آمریکا زنده مانده است) پاداش گرفت.
    یک قانون آفساید دقیق وجود داشت ، که طبق آن هر بازیکن جلوتر از ضربه زن در موقعیت آفساید قرار داشت (شبیه قانون آفساید امروز در اتحادیه راگبی). تنها استثنا زمانی بود که توپ از پشت خط دروازه لگد می خورد.
    این ضربه به بازیکن اول (در هر دو تیم) اعطا شد که پس از خارج شدن از بازی توپ را لمس کرد. توپ باید در گوشه های راست خط لمسی قرار می گرفت (مثل امروز در اتحادیه راگبی).
    ضربه کرنر نبود. هنگامی که توپ به پشت خط دروازه می رفت ، وضعیتی تا حدودی شبیه راگبی وجود داشت: اگر بازیکن مهاجم ابتدا توپ را لمس می کرد پس از خارج شدن از بازی ، تیم مهاجم این فرصت را داشت که از روی ضربه ایستگاهی یک ضربه آزاد به سمت دروازه بزند. نقطه پانزده یاردی پشت نقطه ای که توپ لمس شده است (تا حدی شبیه تبدیل در راگبی). اگر یک مدافع ابتدا توپ را لمس کرد ، آنگاه تیم مدافع توپ را از روی خط دروازه یا پشت آن بیرون زد (معادل ضربه دروازه).
    هر بار که گل به ثمر می رسید تیم ها پایان بازی را عوض می کردند.
    این قوانین هیچ پیش بینی ای برای دروازه بان ، مسئولان مسابقه ، مجازات های نقض قوانین ، مدت زمان مسابقه ، نیمه وقت ، تعداد بازیکنان یا مارک های زمین (به غیر از پرچم ها برای مشخص کردن مرز منطقه بازی) در نظر نگرفته اند. )

در جلسه خود در 8 دسامبر 1863 ، اتحادیه اروپا موافقت کرد که ، همانطور که در زندگی بل در لندن گزارش شده است ، جان لیلی وایت قوانین را منتشر خواهد کرد. اولین بازی که طبق قوانین جدید انجام شد ، تساوی 0-0 بین بارنز و ریچموند بود. تصویب قوانین در بین باشگاه های فوتبال انگلیس جهانی نبود. قوانین شفیلد همچنان مورد استفاده بسیاری قرار گرفت. بعلاوه ، با ترجیح یک بازی فیزیکی بیشتر با تأکید بیشتر بر کنترل توپ ، تعداد زیادی تصمیم گرفتند که در سالهای اولیه حضور در لیگ انگلیس عضو نشوند و بعداً در سال 1871 اتحادیه فوتبال راگبی را تشکیل می دهند.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 160 تاريخ : سه شنبه 19 اسفند 1399 ساعت: 21:33

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

الكساندر كوزمیچ آبراموف در دوران حضور خود در باشگاه شوروی Krylya Sovetov Kuybyshev در تاكتیك دفاعی خود كه از آن به عنوان Volzhskaya Zashchepka یا "کلیپ ولگا" یاد می شود ، از بازیكنی مشابه رفتگر استفاده كرد. بر خلاف verrou ، سیستم او به همان اندازه انعطاف پذیر نبود ، و توسعه WM بیش از 2-3-5 بود ، اما همچنین دارای یکی از نیمه پشت ها بود که به عمق افتاده بود. این باعث شد که نیمه دفاع بتواند پشت مدافعان راست جارو بکشد.

در ایتالیا ، موقعیت لیبرو با استفاده از نروئو روکو و هلنیو هررا از کاتناچیو رواج یافت. اصطلاح فعلی ایتالیایی برای این موقعیت ، لیبرو ، که تصور می شود جیانی بررا آن را ابداع کرده است ، از شرح اصلی ایتالیایی این نقش libero da impegni di marcatura گرفته شده است (یعنی "فارغ از وظایف نشانه گذاری انسان") ؛ همچنین به ایتالیایی "battitore libero" ("ضربه زننده رایگان") شناخته می شد ، یعنی بازیکنی که بعد از هم تیمی های خود آزادانه مداخله می کرد ، اگر بازیکنی از خط دفاع عبور می کرد ، توپ را دور کنید). در فوتبال ایتالیا ، پیراهن لیبرو معمولاً شماره شش بود.

یکی از اولین پیشینیان نقش لیبرو در ایتالیا در سیستم به اصطلاح "vianema" ، سلف کاتناچیو ، که توسط سالرنیتانا در دهه 1940 مورد استفاده قرار گرفت ، استفاده شد. این سیستم از ایده ای سرچشمه گرفت که یکی از بازیکنان باشگاه - آنتونیو والزه - برای مدیرش جوزپه ویانی مطرح کرد. ویانی سیستم WM انگلیس - معروف به سیستم در ایتالیا - را تغییر داد و با عقب نشینی مدافع میانی خود در خط دفاعی به عنوان یک دفاع اضافی عمل کرد و یک مدافع میانی حریف را مشخص کرد ، در عوض دفاع کامل خود را ترک کرد (که ، در آن زمان ، شبیه به نقش مدافع میانی مدرن بود) که می توانست به عنوان آنچه در اصل رفتگر بود ، عمل کند و تشکیل 1-3-3-3 را ایجاد کند. او گاه با استفاده از یک مدافع در پست فوروارد میانی ، و پیراهن شماره نه ، برای پیگیری و مشخص کردن مهاجمان حریف ، به این ترتیب بازیکنان دفاع آزاد را به عنوان وظیفه مشخص خود آزاد می کرد.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 167 تاريخ : دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت: 16:17

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

بازی آلمان غربی و هلند در میلان برگزار شد و در دو طرف بازیکنان دو باشگاه میلانی حضور داشتند (آلمانی ها آندریاس برمه ، لوتار ماتئوس و یورگن کلینزمن برای اینترناسیونال ، و هلندی ها مارکو ون باستن ، رود گولیت و فرانک رایکارد برای میلان) . بعد از 22 دقیقه Rudi Völler و Rijkaard بعد از چندین حادثه بین دو بازیکن از جمله تف ریکارد به Völler اخراج شدند. در حالی که بازیکنان با هم از زمین خارج می شدند ، Rijkaard برای بار دوم به V onller تف داد. در اوایل نیمه دوم ، یورگن کلینزمن آلمان غربی را پیش انداخت و آندریاس برهمه در 8 دقیقه دیگر یک ثانیه اضافه کرد. یک پنالتی رونالد کومان برای هلند در دقیقه 89 بازی را به 2-1 کاهش داد اما ژرمن ها بازی را دیدند تا انتقام خود را برای خروج از هلند در مسابقات قبلی اروپا به دست آورند.

در همین حال ، در بازی کامرون و کلمبیا ، راجر میلا به عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم با بازی بدون گل معرفی شد و در نهایت در وقت اضافی بن بست شکست. سه دقیقه بعد او یک ثانیه بعد از دروازه بان کلمبیا گلزنی کرد ، رنه هیگویتا در حالی که از دروازه اش دور بود ، توسط میلا اخراج شد و مهاجم را آزاد کرد تا توپ را به تور دروازه خالی کند. اگرچه به زودی این کسری به 2-1 کاهش یافت ، کامرون همچنان توانست اولین تیم آفریقایی باشد که به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی صعود کرده است. کاستاریکا با نتیجه 4–1 توسط چکسلواکی شکست خورد ، که توماس Skuhravý دومین و آخرین هت تریک تورنمنت را به ثمر رساند.

دیدار جمهوری ایرلند با رومانی پس از وقت اضافی بدون گل باقی ماند و تیم ایرلندی در ضربات پنالتی 5–4 پیروز شد. پنالتی که جایگاه ایرلند در مرحله یک چهارم نهایی را بدست آورد ، دیوید اولری را تبدیل به گل کرد. ایرلند بدین ترتیب اولین تیم از سوئد در سال 1938 بود که در یک تورنمنت نهایی جام جهانی بدون پیروزی در یک مسابقه به هشت تیم آخر راه یافت. یوگسلاوی پس از وقت اضافی اسپانیا را با نتیجه 2-1 شکست داد و دراگان استویکوویچ هر دو گل یوگسلاوی ها را به ثمر رساند. انگلیس در دیدار مقدماتی مقابل بلژیک قرار گرفت ، چرا که ضربه محکم و ناگهانی هافبک داوید پلات ، در لحظات دور از ضربات پنالتی ، بن بست را شکست.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 160 تاريخ : يکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت: 16:12

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

"ایتالیا 90" و "ایتالیا 1990" در اینجا هدایت می شوند. برای بازی های ویدیویی ، به World Cup Soccer: Italia '90 و Italy 1990 (بازی ویدیویی) مراجعه کنید.
"جام جهانی 1990" به اینجا هدایت می شود. برای سایر کاربردها ، به جام جهانی 1990 (ابهام زدایی) مراجعه کنید.

جام جهانی فیفا 1990 ، چهاردهمین جام جهانی فیفا بود. این رویداد از 8 ژوئن تا 8 ژوئیه 1990 در ایتالیا برگزار شد ، دومین کشور میزبان این رویداد دو بار (اولین مکزیک در سال 1986). تیم هایی که به نمایندگی از 116 اتحادیه ملی فوتبال وارد شدند و در آوریل 1988 جواز صعود را آغاز کردند. 22 تیم به همراه کشور میزبان ایتالیا و مدافع عنوان قهرمانی آرژانتین از این روند صعود کردند.

این مسابقات برای سومین بار توسط آلمان غربی برنده شد. آنها آرژانتین را در استادیو المپیکو رم با نتیجه 1-0 شکست دادند ، این یک بازی برگشت از فینال قبلی چهار سال قبل بود. ایتالیا پس از از دست دادن نیمه نهایی خود در ضربات پنالتی ، سوم و انگلیس چهارم شدند. این آخرین تورنمنتی بود که تیمی از آلمان غربی حضور داشت ، این کشور چند ماه بعد در ماه اکتبر به آلمان شرقی پیوست و همچنین تیم هایی از بلوک شرق قبل از پایان جنگ سرد در سال 1991 ، به عنوان اتحاد جماهیر شوروی تیم های اتحادیه ، چکسلواکی و یوگسلاوی آخرین حضور خود را انجام دادند. کاستاریکا ، ایرلند و امارات اولین حضور خود را در فینال ها انجام دادند. از سال 2018 ، این آخرین باری بود که امارات متحده عربی به فینال جام جهانی فیفا راه یافت. توپ رسمی مسابقه آدیداس اتروسکو یونیکو بود.

جام جهانی 1990 از نظر بازی به عنوان یکی از فقیرترین جام های جهانی شناخته می شود.این به طور متوسط ​​2.2 گل در هر بازی به وجود آورد - کمترین رکورد که همچنان باقی است و 16 کارت قرمز با ر کورد دیگر ، از جمله اولین اخراج در فینال. به عنوان جام جهانی که شاید بیشترین تأثیر را در کل بازی داشته باشد، و معرفی پرچم Fair Play قبل از بازی (که سپس با "Fair Play Please" نوشته شده است) برای تشویق عادلانه بازی. تاکتیک های دفاعی منجر به معرفی قانون بازگشت پاس در سال 1992 و سه امتیاز برای پیروزی به جای دو امتیاز در جام های جهانی آینده شد. این تورنمنت علاوه بر آنچه که به موسیقی متن فیلم جام جهانی تبدیل شده است ، علاوه بر آنچه که به موسیقی متن فیلم جام جهانی تبدیل شده است ، بهترین لحظات و داستانهای به یاد ماندنی جام جهانی را تولید می کند ، از جمله ظهور ملت های آفریقایی.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 140 تاريخ : چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت: 16:36

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

مسابقات کشوری
عناوین لیگ

    دسته اول / لیگ برتر (سطح 1)

    برندگان (6): 1954–55 ، 2004–05 ، 2005–06 ، 2009–10 ، 2014–15 ، 2016–17

    دسته دوم / لیگ دسته اول / قهرمانی (سطح 2)

    برندگان (2): 1983–84 ، 1988–89

فنجان ها

جام حذفی

    برندگان (8): 1969–70 ، 1996–97 ، 1999–2000 ، 2006–07 ، 2008–09 ، 2009–10 ، 2011–12 ، 2017–18

    جام لیگ فوتبال / جام EFL

    برندگان (5): 1964–65 ، 1997–98 ، 2004–05 ، 2006–07 ، 2014–15

    FA Charity Shield / FA Community Shield [nb 4]

    برندگان (4): 1955 ، 2000 ، 2005 ، 2009

    جام اعضای کامل

    برندگان (2): 1985–86 ، 1989–90

مسابقات اروپا
مقاله اصلی: چلسی اف سی در مسابقات بین المللی فوتبال

لیگ قهرمانان یوفا

    برندگان: 2011–12

    لیگ اروپا یوفا

    برندگان (2): 2012–13 ، 2018–19

    جام برندگان جام یوفا

    برندگان (2): 1970–71 ، 1997–98

    سوپرجام یوفا

    برندگان: 1998

دو برابر

    لیگ و جام حذفی (1): 2009–10
    لیگ و جام لیگ (2): 2004–05 ، 2014–15
    جام لیگ و جام برندگان جام اروپا (1): 1997–98
    جام حذفی و جام لیگ (1): 2006-07
    جام حذفی و لیگ قهرمانان یوفا (1): 2011–12

پارک روکر
روکر پارک یک استادیوم فوتبال انگلیس بود که در روکر ، ساندرلند واقع شده بود. این استادیوم هفتمین خانه باشگاه فوتبال انگلیس ساندرلند A.F.C بود. از سال 1898 تا 1997 قبل از انتقال باشگاه به ورزشگاه نور. نزدیک به پایان تاریخ ورزشگاه ، ظرفیت آن حدود 22500 نفر بود که فقط قسمت کوچکی از ورزشگاه در آن نشسته بود. ظرفیت استادیوم در سالهای گذشته بیشتر بوده و 75118 نفر را به خود اختصاص داده است.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 118 تاريخ : سه شنبه 12 اسفند 1399 ساعت: 16:28

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

چلسی همیشه پیراهن های آبی به تن داشته است ، اگرچه در ابتدا از آبی اتون کم رنگ استفاده می کرد که از رنگ های مسابقه ای ارل کادوگان ، رئیس باشگاه وقت گرفته شده بود و با شورت سفید و جوراب های آبی تیره یا سیاه پوشیده شده بود. پیراهن های آبی روشن در حدود سال 1912 با نسخه آبی سلطنتی جایگزین شدند. در دهه 1960 مربی چلسی ، تامی دوچرتی ، کیت را دوباره عوض کرد و به شورت آبی (که از آن زمان باقی مانده است) و جوراب های سفید روی آورد ، معتقد بود که این باعث می شود رنگ های باشگاه مدرن تر و متمایزتر باشد ، زیرا هیچ طرف اصلی دیگری از این ترکیب استفاده نکرد این کیت برای اولین بار در فصل 1964 تا 1964 استفاده شد. از آن زمان به بعد چلسی همیشه جوراب های سفید را با لباس خانه خود به غیر از طلسم کوتاهی از سال 1985 تا 1992 ، زمانی که جوراب های آبی دوباره معرفی شد ، می پوشید.

رنگ های خارج از خانه چلسی معمولاً تماماً زرد یا کاملاً سفید با رنگ آبی هستند. اخیراً ، این کلوپ تعدادی کیت خارج از خانه سیاه یا آبی تیره داشته است که هر سال جایگزین می شوند. مانند اکثر تیم ها ، آنها تیم های غیرمعمول دیگری نیز داشته اند. به دستور داچرتی ، در نیمه نهایی جام حذفی 1966 ، آنها بر اساس لباس اینترمیلان راه راه های آبی و سیاه پوشیدند. در اواسط دهه 1970 ، نوار دور یک کیت قرمز ، سفید و سبز بود که از طرف ملی مجارستان در دهه 1950 الهام گرفته شده بود. سایر کیت های دور از خانه شامل نوار یشم تمام پیراهن های پوشیده شده از 1986 تا 1989 ، الماس های قرمز و سفید از 1990 تا 1992 ، گرافیت و نارنگی از 1994 تا 96 و زرد نورانی از 2007 تا 08 است. نوار گرافیت و نارنگی در لیست بدترین لباس های فوتبال تاکنون دیده شده است.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 126 تاريخ : يکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت: 17:15

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

باشگاه فوتبال چلسی یک باشگاه فوتبال حرفه ای انگلیسی است که در فولام لندن مستقر است. این باشگاه در سال 1905 تاسیس شد و در لیگ برتر ، لیگ برتر فوتبال انگلیس شرکت می کند. چلسی با کسب بیش از سی افتخار رقابتی ، از جمله شش عنوان قهرمانی لیگ و شش جام قهرمانی اروپا ، در میان باشگاه های موفق انگلیس قرار دارد. زمین اصلی آنها استمفوردبریج است.

چلسی اولین افتخار بزرگ خود ، قهرمانی لیگ را در سال 1955 به دست آورد. این باشگاه برای اولین بار در سال 1970 قهرمان جام حذفی شد و در سال 1971 اولین افتخار خود در اروپا ، جام برندگان جام را به دست آورد. پس از یک دوره سقوط در اواخر دهه 1970 و دهه 1980 ، این باشگاه در دهه 1990 احیا شد و موفقیت بیشتری در مسابقات جام کسب کرد. دو دهه گذشته موفق ترین موفقیت در تاریخ چلسی بوده است: آنها در این دوره پنج عنوان قهرمانی لیگ برتر و هر دو لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا را از آن خود کردند. چلسی یکی از پنج باشگاهی است که در هر سه رقابت اصلی باشگاه های یوفا به پیروزی رسیده است ، اولین باشگاه انگلیسی که سه گانه یوفا را کسب کرده و تنها باشگاه لندنی است که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است.

رنگ های لباس خانه چلسی پیراهن های آبی سلطنتی و شلوارک های کوتاه با جوراب های سفید است. در تاج این کلوپ یک شیر بزرگ تشریفاتی وجود دارد که کارمندی دارد. این باشگاه با تیم های همسایه آرسنال و تاتنهام هاتسپور رقابت هایی دارد و یک رقابت تاریخی با لیدز یونایتد دارد. بر اساس آمار حضور ، این کلوپ ششمین مرکز بزرگ هواداران در انگلیس را دارد.  از نظر ارزش باشگاهی ، چلسی با ارزش 2.13 میلیارد پوند (2.576 میلیارد دلار) ششمین باشگاه فوتبال با ارزش در جهان است و با درآمد بیش از 428 میلیون یورو در سال 2017 ، هشتمین باشگاه فوتبال پردرآمد در جهان است. فصل –18. از سال 2003 چلسی متعلق به میلیاردر روسی رومن آبراموویچ است.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 118 تاريخ : چهارشنبه 6 اسفند 1399 ساعت: 18:16

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

مقاله اصلی: ساندرلند A.F.C. طرفداران
حضور و پیگیری

این باشگاه از نظر تاریخی پیروان پرشور و پرشوری داشته است ، در این باشگاه تعداد تماشاگران بزرگتر از سایر باشگاههای شیک تر دیده شده است. به عنوان مثال ، سال 2019 توسط مرکز بین المللی مطالعات ورزشی (CIES) نشان داد که طی 5 فصل قبلی (2013 تا 2018) ساندرلند با میانگین 39،249 هوادار در ورزشگاه نور ، 38مین بالاترین میزان حضور در فوتبال جهان را ثبت کرده است. در آن دوره میانگین حضور ساندرلند در مقایسه با رقبای چند ساله قهرمانی مانند یوونتوس اف. در ایتالیا و FC Porto در پرتغال. با وجود سقوط از لیگ برتر در سال 2017 ، این باشگاه همچنان آمار متوسط ​​حضور سالانه زیادی را با ثبت بیش از 30،000 برای فصل 2019 و 2020 ثبت کرده است ، که برای شانزدهم در کشور کافی است. پس از سقوط از چمپیونشیپ در پایان فصل 2017/2018 ، ساندرلند متعاقباً رکورد حضور در لیگ یک را در 26 دسامبر 2018 در یک مسابقه برابر بردفورد سیتی با 4646 نفر طرفدار شکست.
آهنگ ها ، موسیقی و شعارهای محبوب

آهنگی که طرفداران ساندرلند هر بازی را می خوانند و به عنوان سرود این کلوپ توصیف شده است ، اجرای "Can't Help Falling in Love" توسط الویس پریسلی است ، با "Sunderland" که به طور مکرر خوانده می شود " عاشق تو هستم. "همچنین ، در زمان تصدی گاس پویت ، طرفداران ساندرلند شروع به خواندن" Things Can Only Better Better "از D: Ream کردند. هواداران کمپینی را آغاز کردند تا آهنگ را به جدول برگردانند ، همزمان با فینال لیگ قهرمانان 2014 تیم آنها. جهان تاکنون دیده است" - با انتخاب عنوان اول به عنوان عنوان نمایش نتفلیکس ساندرلند 'تا من می میرم. یکی از قدیمی ترین شعارهای ساندرلند "Ha'way the lads" است که در بازی های ساندرلند تا دهه 1960 خوانده می شد.

طبق نظرسنجی YouGov در سال 2014 ، طرفداران ساندرلند تمایل به سیاست چپ نشان دادند. آنها گاهی اوقات در هنگام بازی ها نسخه ای از "پرچم سرخ" را می خوانند.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 146 تاريخ : سه شنبه 5 اسفند 1399 ساعت: 18:43

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

از نظر ساندرلند ، سالهای فوری پس از جنگ با هزینه های قابل توجهی مشخص می شد. این باشگاه در ژانویه 1949 18000 پوند (641 هزار پوند امروز) برای ایور برادیس کارلایل یونایتد پرداخت. برودیس در آن زمان مدیر کارلایل نیز بود و این اولین نمونه از انتقال بازیکن به باشگاه دیگری است. این ، همراه با رکوردشکنی برای انتقال خدمات برای تأمین خدمات لن شاکلتون و ترور فورد ، بازیکن بین المللی ولزی ، منجر به لقبی معاصر ، "باشگاه بانک انگلیس" شد. این باشگاه در سال 1950 در لیگ دسته اول سوم شد، بالاترین امتیاز خود از زمان قهرمانی در سال 1936.

اواخر دهه 1950 سقوط شدیدی در ثروت ساندرلند مشاهده کرد و این باشگاه بار دیگر درگیر یک رسوایی بزرگ مالی در سال 1957 شد. آنها در انجام پرداخت به بازیکنان بیش از حداکثر دستمزد گناهکار شناخته شدند ، آنها 5،000 پوند (امروز 121،000 پوند) جریمه شدند و رئیس و سه مدیر آنها به حالت تعلیق درآمدند. سال بعد ، ساندرلند برای اولین بار در تاریخ 68 سال لیگ خود ، از بالاترین دسته سقوط کرد.

غیبت ساندرلند در پرواز برتر شش سال به طول انجامید. این باشگاه در یک بازی صعود دوباره به لیگ دسته اول در فصل 1962-63 حضور داشت. ساندرلند در بازی پایانی خود مقابل رقیب صعود چلسی که پس از این مسابقه بازی دیگری برای انجام بازی داشت ، فقط به تساوی نیاز داشت تا صعود را قطعی کند. با این حال ، آنها شکست خوردند و چلسی در آخرین بازی خود 7-0 پیروز شد تا صعود کند ، و با میانگین گل بالاتر از ساندرلند به پایان برسد. پس از تماس نزدیک در فصل قبل ، این باشگاه در سال 1964 پس از کسب مقام دوم به لیگ یک ارتقا یافت. ساندرلند در آخرین مراحل چارلتون اتلتیک را شکست داد ، جایی که با یک بازی اضافی به صعود دست یافت. در پایان دهه ، آنها پس از بیست و یکمین بار به لیگ دسته دوم سقوط کردند.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 141 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت: 23:17

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

اتحادیه فوتبال (FA) در جلسه ای در Tave Freemason's Tave در Great Queen Street ، لندن در 26 اکتبر 1863 تشکیل شد. Sheffield F.C. چهار نماینده فرستاد که به عنوان ناظر عمل کردند. این باشگاه یک ماه بعد در نامه ای که توسط ویلیام چسترمن ارسال شد به سازمان جدید پیوست. او در آن یک کپی از قوانین شفیلد را نیز ضمیمه کرد و مخالفت باشگاه را با هک و دویدن با توپ بیان کرد و آنها را "مستقیماً مخالف فوتبال" توصیف کرد. این نامه در یک جلسه اتحادیه فوتبال انگلیس در تاریخ 1 دسامبر 1863 قرائت شد. قوانینی که اجازه هک و دویدن با توپ را می دهد در همان جلسه معکوس شد. این کد جدید به فوتبال فوتبال معروف شد. FA پس از ایجاد قوانین خود تا حد زیادی خاموش مانده بود اما در سال 1866 Sheffield F.C. یک مسابقه بین آن و یک باشگاه FA پیشنهاد کرد. این سو mis تفاهم نبود و آنها در نهایت در 31 مارس 1866 تحت قوانین FA در یک تیم ترکیبی بازی کردند. این بازی اولین بازی ای بود که مسابقه را به 90 دقیقه محدود کرد و Sheffield F.C. آن را به عنوان طول مسابقه مورد نظر خود پذیرفت. این قانون در 1877 به کتاب قوانین FA راه پیدا می کند. مسابقه دوم توسط FA London در نامه ای که در ماه نوامبر یا همان سال ارسال شد پیشنهاد شد اما هرگز برگزار نشد ، دلیل آن اختلافات در مورد قوانین است.  اتحادیه فوتبال انگلیس یک میله عرضی 8 فوت (2.4 متر) را به کار برد که شفیلد در همان سال فقط برای شفیلد استفاده کرد تا تصمیم بگیرد آن را به 9 فوت (2.7 متر) برساند. صید عادلانه نیز توسط شفیلد کاهش یافت. این مرحله انتقال به یک بازی کاملا لگد زدن را به پایان رساند.

در سال 1867 قوانین شفیلد کد غالب در انگلستان بود. اتحادیه اروپا هنوز به سلطه ملی که امروز از آن برخوردار است نرسیده بود. عضویت آن فقط به 10 باشگاه کاهش یافته بود و در جلسه اتحادیه فوتبال انگلیس گزارش شد که فقط سه باشگاه (بدون نام باشگاه ها ، بارنز و کریستال پالاس) با کد FA بازی می کنند. در همان جلسه دبیر باشگاه شفیلد سه تغییر قانون را در یک جلسه FA پیشنهاد کرد: به کار بردن سرخ ها ، آفساید یک نفر و یک ضربه آزاد برای کنترل توپ. هیچ یک از حرکات موفقیت آمیز نبود. [81] بعداً در همان سال ، آنها دست زدن و لمس کردن کارها را لغو کردند. عنوان شد که این امر برای نزدیک کردن آنها به بازیهای غیر هندلینگ است.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 147 تاريخ : يکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت: 18:24

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

منشأ قوانین شفیلد در سال 1858 موضوع برخی بحث های آکادمیک بوده است. آدریان هاروی با استدلال اینکه این قوانین از "ایده هایی که عموماً در جامعه گسترده تر است" گرفته شده است ، هرگونه تأثیر مدارس دولتی را انکار می کند. در پاسخ ، تونی کالینز نشان داده است که بین بسیاری از قوانین شفیلد و قوانین قدیمی مدرسه راگبی شباهت قابل توجهی در عبارت وجود دارد. ممکن است تأثیرات محلی نیز نقشی داشته باشد: بسیاری از اعضای اصلی Sheffield FC از مدرسه محلی دانشکده بودند که به جای دست زدن به توپ ، از سبک بازی ضربه می زدند. بازی لگد زدن در روستاهای محلی پنیستون و تورلستون نیز رایج بود.

قوانین باشگاه همچنین حکم می کرد که اختلافات در زمین توسط هر یک از اعضای کمیته حاضر حل شود - یک اشاره اولیه به موقعیتی که اکنون داور در اختیار دارد.

در جلسه عمومی سالانه بعدی باشگاه در اکتبر 1859 ، کمیته ای برای تجدید نظر در قوانین و آماده سازی آنها برای انتشار تعیین شد. قوانین متعاقباً در همان سال با فقط اصلاحات جزئی منتشر شد.
اصلاحیه سال 1860

در تاریخ 31 ژانویه 1860 ، جلسه ای برگزار شد که در آن تصویب شد قانون 8 باید منسوخ شود و جایگزین آن شود "نگه داشتن توپ (به جز در مورد ضربه آزاد) یا ضربه زدن یا فشار دادن روی آن کاملاً ممنوع است". این امر باعث شد صید منصفانه به عنوان تنها نوع رسیدگی مجاز توسط قوانین مجاز باشد.
اصلاحیه های 1861

در مجمع عمومی سالانه شفیلد FC که در اکتبر 1861 برگزار شد ، اصلاحات زیر در قوانین انجام شد:

    ضربه (تقریباً معادل ضربه یک ضربه) باید از فاصله 10 یاردی دروازه گرفته شود (نه 25 یارد قبلی). مشخص شد که ضربه باید هر زمان که توپ از پشت تیر دروازه ها عبور کند بدون وارد دروازه شود.
    دو پرچم در راستای تیرهای دروازه قرار گرفتند ، هر پرچم چهار یاردی در کنار یکی از تیرک ها قرار داشت.
    ضربه قبل از تماس با بازیکن باید زمین را لمس می کرد. مشخص شد که باید ضربه را از محلی که توپ با آن تماس گرفته است ، انجام داد.

پیشنهادات ممنوعیت فشار دادن و معرفی "سرخ" رد شد.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 142 تاريخ : شنبه 2 اسفند 1399 ساعت: 18:34